Pošaljite upit

Modul za Hotelijerstvo

Procom d.o.o Tuzla / Modul za Hotelijerstvo

Integrisani programski proizvod iSustav omogućiti će Vam vođenje poslovanja objekata različitih vrsta i veličina kao što su: hoteli, moteli, hosteli, pansioni, odmarališta, lječilišta, apartmani, mali hoteli. Zasniva se na klijent/server sustavu pristupa bazama podataka. Rijetko koji proizvod za hotelijerstvo se može usporediti s iSustav-om u omjeru cijena/mogućnosti. Jednostavno moderno rješenje koje ima cijeli niz integriranih modula koji pokrivaju svaki vid upravljanja objektom. Zahvaljujući upotrebi najnovijih tehnologija program je osmišljen tako da ga je, bez obzira na opširnosti poslovanja koje pokriva, izuzetno lako koristiti. Već i najosnovnija verzija pokriva prijavu i odjavu gostiju, rezervacije, naplatu, fakturisanje, povijest gosta i još mnoge druge stavke.

 

iSustav za hotelijerstvo svojim bogatim mogućnostima olakšati će vam dnevne zadatke i ostaviti više vremena da se posvetite vašim gostima. Dizajniran uz pomoć stručnih osoba iz hotelijerstva, hotelski informacijski sustav će moći izvršiti sve zadane zadatke bez obzira na tip objekta kojim upravljate. Vrijeme je izuzetno važno i dobar informacijski sistem ne samo da će vam uštedjeti vrijeme nego će vam pomoći u boljem izvršavanju svakodnevnih poslova.

Recepcija

Uslužite goste sa lakoćom.

Dodjela soba

Iz plana soba možete jednostavno odabrati smještaj bilo da radite rezervaciju za individualce ili ipak za grupe gostiju.

Dodjela prema zahtjevima gosta

Osim cjelokupnog prikaza smještajnih jedinica, prilikom izrade rezervacije jednostavno ćete moći izdvojiti slobodne sobe koje će zadovoljiti zahtjeve gostiju. Tako možete izdvojiti samo sobe određenog tipa koje su slobodne ili ipak npr. sobe samo u prizemlju. Sve to je dostupno na jedan klik miša što izradu rezervacija čini izuzetno lakim zadatkom.

Najbolja kontrola zauzeća

U današnje vrijeme postoji više kanala gdje se mogu napraviti rezervacije: na recepciji, u prodaji, na internetu… Automatsko osvježavanje i povezanost svih čimbenika rezultirat će prikazom zauzeća soba u stvarnom vremenu. To će vam smanjiti ili čak onemogućiti da vam se dogodi slučajni overbooking.

Prihvat gosta (check-in)

Ponekad se može učiniti da je prihvat gostiju jednostavan proces koji ne može poći po zlu. Međutim, bez alata koji će provjeravati razne parametre može se dogoditi da kasnije imate više posla u kontroli i upisu dodatnih podataka. iSustav je svakako jedan od tih alata koji će se brinuti da svaka prijava ispunjava sve uvjete potrebne za boravak gosta u vašem hotelu. Omogućava Vam slijedeće opcije:

1. Predpregled troškova (prije nego gost odluči platiti, odnosno kako će platiti, možda će htjeti pogledati koje ste mu troškovi obračunali)

2. Kontrolna tačka (ovo je tačka u kojoj program provjerava sve troškove gosta i stavlja ih u obračun za naplatu)

3. Razni modeli naplate

4. Transfer troškova

5. Ažuriranje statusa sobe

6. Grupni check-out

Cjenovnici

Iskoristite mogućnosti planiranja za veću efikasnost.

iSustav za hotelijerstvo nema ograničenja u broju cjenovnika koje trebate definisati. Svaki cjenovnik se može prilagoditi vašim potrebama jer se za svaki određuju pravila po kojima će se primjenjivati cijena smještaja za goste. Cjenovnici se mogu dodjeljivati agencijama i ugovorima. Time ćete izbjeći eventualne greške vašeg osoblja kod izrade rezervacija. Izuzetno je bitna fleksibilnost cjenovnika jer osim različitih cijena možete definisati i različite uvjete korištenja cijena. Od definisanja valute u kojoj su izrađene cijene do definiranja različitih popusta ovisno o smještaju, broju gostiju, usluzi ili starosti gosta. Ako ipak imate cjenovnike sa sličnim uslovima tu je i opcija kopiranja tako da ne morate uvijek sve parametre upisivati ispočetka. Ovisno o vrsti hotela odnosno objekta, cijene se mogu definisati kao sezonske ili fiksne. Sezonske cijene (sami definirate sezone) će automatski prepoznati prelazak sezone kod izrade računa za gosta i upotrijebiti sve sezone koje obuhvaća boravak gosta. Tu se takođe nalaze i razne vrste popusta i dodataka koje idu zajedno s istim.

Naplata/fakturisanje

Ne gubite vrijeme na ručne obračune.

Izrada računa ili fakture je u iSustavu izuzetno jednostavan i brz proces koji vam neće ostaviti mogućnost greške. Program će se pobrinuti da napravite račun za sve troškove koje je gost imao bez da kojeg zaboravite. A gostu ćete moći pružiti račun i na njegovom jeziku i u valuti njegove zemlje. Bez dodatnog napora. Nudi vam opcije :

1. Troškovi smještaja

2. Dodatni troškovi

3. Stavljeno na račun sobe u restoranu

4. Troškovi telefona

5. Dijeljenje računa

6. Kombinacije vrste naplate

7. Račun u raznim valutama

8. Ispis računa na više jezika

9. Fakturisanje agencijama

Izvještaji

Od prikupljenih podataka svi mogu imati koristi.

Podaci koji su upisani u program imaju najveću vrijednost kad se mogu ispisati na način da vam prikažu podatke u obliku koji vama u tom trenutku daju korisnu informaciju ili podatak. Zbog toga u iSustav postoje mnoštvo izvještaja i svaki od njih namijenjen je određenom grupi ljudi.To su blagajnički izveštaji, izvještaji smještaja , knjigovodstveni izveštaji, izvještaji za menadžment, statistički izvještaji, knjige gostiju i domaćinstvo.

Integracija

Mini-bar

Veza s mini-barom je integrisana u sam program. Omogućit će vam jednostavno evidentiranje sve potrošnje mini-bara po sobama.

Telefon

Integracija s telefonskom centralom omogućuje spajanje na različite vrste centrala (PBX, VOiP, Asterisk …). Program prati svaki poziv iz sobe i nakon obračuna cijene poziva (ovisno o centrali, cijene sami određujete) automatski stavlja trošak na račun gosta.

Pametne sobe

Integracijom sa sistemom pametnih soba imat ćete potpunu kontrolu nad izdavanjem kartica za sobe. Nećete morati posebno odlaziti u drugi program da bi gostu izdali ili produžili karticu.

Kursna na internetu

Jednostavno ažuriranje kursne liste podacima s interneta. Bez zamornog prepisivanja kurseva i bez greške. Jednostavno na jedan klik.

eVisitor

Veza sa sustavom eVisitor koja će vam sve vaše goste prijaviti odnosno odjaviti jednim klikom miša.

Moj eRačun

Više nema potrebe da fakture ispisujete, pakujete i nosite na poštu. Samo upišete email adresu firme (agencije) i jednim klikom miša šaljete račun. A što je još bolje, na istome mjestu možete pratiti da li je račun isporučen.

Skener dokumenata

Ne postoji tako brz način prijave gostiju kao sa skenerom dokumenata. U trenu će vam biti svi podaci s dokumenta prebačeni u program. A možete zadržati i sliku gosta ako želite.

Channel manager

Automatska sinhronizacija podataka između iSustava i ostalih kanala prodaje na internetu? Zvuči fantastično. Izradom svake rezervacije u hotelu automatski se šalje smanjenje kapaciteta svim ostalim kanalima prodaje. Isto tako, izradom rezervacije na bilo kojem kanalu prodaje automatski vam se bilježi rezervacija na iSustavu i time smanjuju prodajni kapaciteti.

Nazad

Developed by AAnicic