Recepcija
Uslužite goste sa lakoćom.
Dodjela soba
Iz plana soba možete jednostavno odabrati smještaj bilo da radite rezervaciju za individualce ili ipak za grupe gostiju.
Dodjela prema zahtjevima gosta
Osim cjelokupnog prikaza smještajnih jedinica, prilikom izrade rezervacije jednostavno ćete moći izdvojiti slobodne sobe koje će zadovoljiti zahtjeve gostiju. Tako možete izdvojiti samo sobe određenog tipa koje su slobodne ili ipak npr. sobe samo u prizemlju. Sve to je dostupno na jedan klik miša što izradu rezervacija čini izuzetno lakim zadatkom.
Najbolja kontrola zauzeća
U današnje vrijeme postoji više kanala gdje se mogu napraviti rezervacije: na recepciji, u prodaji, na internetu… Automatsko osvježavanje i povezanost svih čimbenika rezultirat će prikazom zauzeća soba u stvarnom vremenu. To će vam smanjiti ili čak onemogućiti da vam se dogodi slučajni overbooking.
Prihvat gosta (check-in)
Ponekad se može učiniti da je prihvat gostiju jednostavan proces koji ne može poći po zlu. Međutim, bez alata koji će provjeravati razne parametre može se dogoditi da kasnije imate više posla u kontroli i upisu dodatnih podataka. iSustav je svakako jedan od tih alata koji će se brinuti da svaka prijava ispunjava sve uvjete potrebne za boravak gosta u vašem hotelu. Omogućava Vam slijedeće opcije:
1. Predpregled troškova (prije nego gost odluči platiti, odnosno kako će platiti, možda će htjeti pogledati koje ste mu troškovi obračunali)
2. Kontrolna tačka (ovo je tačka u kojoj program provjerava sve troškove gosta i stavlja ih u obračun za naplatu)
3. Razni modeli naplate
4. Transfer troškova
5. Ažuriranje statusa sobe
6. Grupni check-out
Cjenovnici
Iskoristite mogućnosti planiranja za veću efikasnost.
iSustav za hotelijerstvo nema ograničenja u broju cjenovnika koje trebate definisati. Svaki cjenovnik se može prilagoditi vašim potrebama jer se za svaki određuju pravila po kojima će se primjenjivati cijena smještaja za goste. Cjenovnici se mogu dodjeljivati agencijama i ugovorima. Time ćete izbjeći eventualne greške vašeg osoblja kod izrade rezervacija. Izuzetno je bitna fleksibilnost cjenovnika jer osim različitih cijena možete definisati i različite uvjete korištenja cijena. Od definisanja valute u kojoj su izrađene cijene do definiranja različitih popusta ovisno o smještaju, broju gostiju, usluzi ili starosti gosta. Ako ipak imate cjenovnike sa sličnim uslovima tu je i opcija kopiranja tako da ne morate uvijek sve parametre upisivati ispočetka. Ovisno o vrsti hotela odnosno objekta, cijene se mogu definisati kao sezonske ili fiksne. Sezonske cijene (sami definirate sezone) će automatski prepoznati prelazak sezone kod izrade računa za gosta i upotrijebiti sve sezone koje obuhvaća boravak gosta. Tu se takođe nalaze i razne vrste popusta i dodataka koje idu zajedno s istim.
Naplata/fakturisanje
Ne gubite vrijeme na ručne obračune.
Izrada računa ili fakture je u iSustavu izuzetno jednostavan i brz proces koji vam neće ostaviti mogućnost greške. Program će se pobrinuti da napravite račun za sve troškove koje je gost imao bez da kojeg zaboravite. A gostu ćete moći pružiti račun i na njegovom jeziku i u valuti njegove zemlje. Bez dodatnog napora. Nudi vam opcije :
1. Troškovi smještaja
2. Dodatni troškovi
3. Stavljeno na račun sobe u restoranu
4. Troškovi telefona
5. Dijeljenje računa
6. Kombinacije vrste naplate
7. Račun u raznim valutama
8. Ispis računa na više jezika
9. Fakturisanje agencijama
Izvještaji
Od prikupljenih podataka svi mogu imati koristi.
Podaci koji su upisani u program imaju najveću vrijednost kad se mogu ispisati na način da vam prikažu podatke u obliku koji vama u tom trenutku daju korisnu informaciju ili podatak. Zbog toga u iSustav postoje mnoštvo izvještaja i svaki od njih namijenjen je određenom grupi ljudi.To su blagajnički izveštaji, izvještaji smještaja , knjigovodstveni izveštaji, izvještaji za menadžment, statistički izvještaji, knjige gostiju i domaćinstvo.
Integracija
Mini-bar
Veza s mini-barom je integrisana u sam program. Omogućit će vam jednostavno evidentiranje sve potrošnje mini-bara po sobama.
Telefon
Integracija s telefonskom centralom omogućuje spajanje na različite vrste centrala (PBX, VOiP, Asterisk …). Program prati svaki poziv iz sobe i nakon obračuna cijene poziva (ovisno o centrali, cijene sami određujete) automatski stavlja trošak na račun gosta.
Pametne sobe
Integracijom sa sistemom pametnih soba imat ćete potpunu kontrolu nad izdavanjem kartica za sobe. Nećete morati posebno odlaziti u drugi program da bi gostu izdali ili produžili karticu.
Kursna na internetu
Jednostavno ažuriranje kursne liste podacima s interneta. Bez zamornog prepisivanja kurseva i bez greške. Jednostavno na jedan klik.
eVisitor
Veza sa sustavom eVisitor koja će vam sve vaše goste prijaviti odnosno odjaviti jednim klikom miša.
Moj eRačun
Više nema potrebe da fakture ispisujete, pakujete i nosite na poštu. Samo upišete email adresu firme (agencije) i jednim klikom miša šaljete račun. A što je još bolje, na istome mjestu možete pratiti da li je račun isporučen.
Skener dokumenata
Ne postoji tako brz način prijave gostiju kao sa skenerom dokumenata. U trenu će vam biti svi podaci s dokumenta prebačeni u program. A možete zadržati i sliku gosta ako želite.
Channel manager
Automatska sinhronizacija podataka između iSustava i ostalih kanala prodaje na internetu? Zvuči fantastično. Izradom svake rezervacije u hotelu automatski se šalje smanjenje kapaciteta svim ostalim kanalima prodaje. Isto tako, izradom rezervacije na bilo kojem kanalu prodaje automatski vam se bilježi rezervacija na iSustavu i time smanjuju prodajni kapaciteti.